Foto genomen op 5 maart 2009

donderdag 9 oktober 2008

Tom: Wandelen en zwemmen?



Hier zie je dat ik hard naar het baasje hol. En ze heeft me heel wat keren geroepen en elke keer kwam ik keurig heel hard naar haar toegerend en dan flink in de remmen om op tijd te stoppen en netjes voor haar te gaan zitten!

Ook een wandelaar en wat fietsers heb ik genegeerd. Ik heb de neiging om als ik een wandelaar zie aankomen, ze even te laten denken dat ik tegen ze op gaan springen, maar dat doe ik niet hoor! Ik ren alleen heel hard langs hun heen....



Hier zie je hoe ik naar het water kijk, o wat wilde ik graag dat vieze water in...



Hier zie je hoe ik tijdens het netjes blijven zitten terwijl het vrouwtje een foto maakt, nog zit te dromen over zwemmen in die sloot en dan lekker in het weiland heel hard te gaan rennen... wie weet wat er niet allemaal voor heerlijks daar in het weiland op mij ligt te wachten....



Maar... ik heb heel netjes naar het vrouwtje geluisterd. Ben niet het vieze water in gegaan. Al was het één keer echt heel erg moeilijk. Want ik zag wat in het weiland (overkant van het water) en daar wilde ik wel heel graag heen. Maar ik heb toch maar geluisterd, want ik wilde wel graag met haar mee terug naar huis.

Ik heb me dus keurig gedragen en het vrouwtje was heel trots op me!
En zoals je op deze foto kunt zien, er was genoeg te ruiken, te snuffelen, te besproeien (wat waren die planten droog, ze hadden dringend water nodig...).

En dat is ook heel fijn... niet zo fijn als zwemmen... maar ik heb het wel goed naar mijn zin gehad en wie weet wat morgen brengt...

Geen opmerkingen: