Foto genomen op 5 maart 2009

zondag 5 oktober 2008

Tom: Dierendag

Gisteren was het dierendag en ik heb er echt een dieren dag van gemaakt!

Als eerste heb ik geprobeerd mee te spelen tijdens een korfbalwedstrijd. Het vrouwtje had mij losgelaten en we liepen langs het korfbalveld waar net een wedstrijd bezig was. Ze waren aan het rennen en met een bal over aan het gooien. Ik wilde ze even laten zien hoe hard ik kon rennen dus ik ben eerst het ene veld overgerend en via het andere veld terug.

Het baasje riep weer; 'sorry'.

Zie je, dit doet ze dus als ik het erg leuk heb gehad!

Vervolgens ben ik een hele vieze sloot ingedoken. Ik was nog zwarter dan zwart en rook erggg lekker. Ik ben daarna naar het vrouwtje gehold om haar te laten delen in de pret. Ik heb me langs haar lijf gescheurd, zodat ook zij zo lekker zou gaan ruiken, en als extraatje heb ik me nog vlak bij haar uitgeschud!
Vrouwtje en ik leken nu echt op elkaar!

Daarna heb ik, zoals het een echte jachthond betaamd een stuk wild gevonden. Het was een dode haas. Ik heb hem heel zachtjes netjes in het midden opgepakt, zoals profs dat ook zouden doen. Uiteindelijk heb ik hem maar laten liggen want het vrouwtje was doorgelopen en die zag ik niet meer, dus daar moest ik snel achteraan om te kijken waar zij gebleven was, en hollen en zo'n stuk wild in je bek nemen... dat gaat niet.

En eerlijk gezegd... ik vond het ook best wel moeilijk... want die haas deed me aan Elmo denken...

Thuis heb ik daarna heerlijk geslapen en gedroomd van het rennen en zwemmen!

Geen opmerkingen: