Foto genomen op 5 maart 2009

dinsdag 14 oktober 2008

Oefeningen deze week (9,15,20,26)

Deze week wil ik gaan werken aan:

Oefening 9 Plaats level 3.
Het is de bedoeling dat Tom op commando naar zijn kleed gaat, op zo'n 1.5 meter afstand, en daar gaat liggen en daar 1 minuut blijft liggen. (En dit zonder extra commando's.)

Oefening 15 Lijnwerk level 2.
Dit is de enige oefening uit level 2 die we nog moeten doen. Het is de bedoeling dat Tom de lijn voor 1 minuut slap houdt, met één afleiding, terwijl ik rustig op dezelfde plek blijf staan. Het doel is dat het voor Tom een automatisme wordt de lijn loshangend te houden.

Oefening 20 Zit en blijf.
Tom wil nog wel eens met een poot bewegen (terwijl hij wel blijft zitten) dus hier wil ik op gaan trainen. Hij mag zijn kop en staart bewegen, meer niet.

Oefening 26 Zen level 3.
Tom moet 20 seconden weg blijven van iets lekkers in de hand van een vreemde op 1 commando. Ik ga beginnen dit te trainen met mijn zus.

Geen opmerkingen: