Foto genomen op 5 maart 2009

maandag 15 september 2008

Tom: Huishouden 2: Een nieuwe taak

Yoeppie!
Na lang nadenken ben ik er nu uit wat ik in het huishouden kan doen. Het is iets wat me op het lijf is geschreven, namelijk;

Zorgen voor de planten!

Hier kan het vrouwtje toch niet iets op tegen hebben....?

Ik heb het vandaag gelijk geprobeerd.Ik zag een plantje wat zorg nodig had, en toen ben ik direct naar de vensterbank gelopen en heb het plantje heel voorzichtig uit het bloempotje gehaald. En er ook goed opgelet dat het stenen bloempotje niet uit de vensterbank op de grond zou vallen.

Vervolgens heb ik het plantje ook weer heel voorzichtig bij het onderpotje beet gepakt. (Tjonge hoeveel potjes heeft zo'n plant wel niet...)

En zo heb ik het plantje, zonder dat het ook maar iets van mijn tandjes zou voelen, naar het vrouwtje gebracht.

Knap van mij hé!

Even voor alle duidelijkheid.
Ik wil geen huisman worden ofzo hoor! Ik ben echt een man die buitenshuis wil werken. Liefst dummy's halen uit een sloot. Maar als ik binnen ben , dan wil ik ook graag een steentje (plantje) bijdragen en draai ik niet ergens snel mijn pootje voor om.

Dus wie weet wat ik nog meer ga doen in het huishouden....

Geen opmerkingen: