Foto genomen op 5 maart 2009

donderdag 25 september 2008

Foto: Tom: Nieuw benchkleed


Ik heb een nieuw kleed voor in de bench.

Vrouwtje twijfelde of ze hem wel zou kopen, omdat hij een beetje stug aanvoelde. Het is niet zo lekker zacht als het andere kleed dat ik heb.

Van het vrouwtje moest ik zeggen dat het een x-treme all weather bench kleed is. Het neemt geen water of vuil op of zo en is makkelijk schoon te maken.
Dat maakt mij niet uit hoor. Als het vrouwtje er maar voor zorgt dat ik niet ga stinken.... zeker als ik zo vaak waterwerk moet doen. (Vrouwtje blijft die dingen maar in het water gooien, en ik ze er maar uithalen.....)

En ik moet zeggen, ik lig eigenlijk het liefst gewoon op de vloer in de kamer of als ik in de bench lig, gewoon op de harde benchvloer. Vrouwtje legt er wel elke keer een kleed in en die schuif ik dan opzij zodat ik op de kale koude vloer kan liggen.

Ik ga er nog even over nadenken of ik dit kleed een goed idee vind.Volgens het vrouwtje heb je niet zo last van de warmte. Maar op dit moment lig ik lekker op het zeil in de woonkamer te slapen...!

Voor de foto ben ik er natuurlijk wel even vol trots op gaan liggen!

O en als er andere viervoeters zijn die ook van die vrouwtjes hebben die kleeden kopen... wacht totdat het vrouwtje bij de pc weg is en schrijf mij even wat voor kleden jullie hebben en of het lekker ligt....

Geen opmerkingen: