Foto genomen op 5 maart 2009

dinsdag 9 september 2008

Tom: Een nieuwe halsband

Ik heb al een tijdje dezelfde halsband.
Elke nacht doet mijn baasje hem af maar overdag draag ik hem altijd!
Ik vond hem nogal stinken... niet gek, hé...
En ook vond ik dat de kleur er niet echt mooi meer uitzag.
Kortom... Hij was toe aan vervanging.

Wat heb ik nu gedaan om mijn baasje te overtuigen om een nieuwe te kopen...

Ik heb gisterochtend gewoon mijn tanden in de oude gezet...
Want als het kapot is, dan moet het wel vervangen worden...

Nadat mijn baasje gisterochtend, na mijn daad, vertrok, had ik al de hoop dat ze een nieuwe was gaan kopen...
En ja hoor!
Toen ze thuiskwam zag ik dat ze iets bij zich had...

Een hele mooie, stoere, halsband!
Lekker schoon, zacht, dus ik merk niet eens dat ik hem draag. Ik zie er echt stoer uit zo!
Fijn als het baasje zo goed naar mij luistert!

Doordat het baasje dit keer voor een zwarte halsband heeft gekozen, zie je niet als ik hem per ongeluk.... weer eens vies heb gemaakt, door even een sloot of modderplas op te zoeken.

O de halsband heeft aan de zijkant ook nog reflecterende strepen. Zodat ik in het donker goed te zien ben voor andere tweevoeters. Die kunnen soms echt heel hard voorbij komen zeg. Al spelen ze wel vals hoor. Want ik ben met vier voeten wel sneller maar zij gebruiken van die ronde dingen onder zich. Wielen of zo?

Nou ja, over mijn halsband. Als ik nu in de spiegel kijk, zie ik er zo super stoer uit, echt een volwassen vent! Mijn halslijn is nu tenminste ook niet meer onderbroken door zo'n gekleurde streep. Je ziet zelfs bijna niet eens dat ik een halsband om heb. Je ziet namelijk mij.... moooi... Yoeppie!

Hoop binnenkort een foto van mij en mijn nieuwe halsband te plaatsen. Kun je zelf zien hoe mooi ik ben!

Groetjes, Tom.

Geen opmerkingen: