Foto genomen op 5 maart 2009

donderdag 2 oktober 2008

Tom: Wit /Zwart...

Vanavond heb ik even goed mijn benen gestrekt.

Ik zag een hondje (jack russel terriër) lopen en die blafte naar mij. Hij wilde naar mij toe en ik naar hem. Helaas hielden de tweevoeters ons tegen. Maar... toen het hondje al een stuk was doorgelopen en het baasje even de riem niet goed vasthield... toen heb ik mijn kans waargenomen...

Ik nam een spurt... mijn topsnelheid lag zeker op 40 km/uur, en ik haalde ze met gemak in.

Het is een leuk hondje. Ik heb het tussen mijn pootjes ingenomen. Gelikt. En lekker over de grond gerold. Dit hondje was wit... toen ik klaar was was hij bijna net zo zwart als ik!

Baasje bood haar excuses aan (aan het andere baasje). Ik begrijp niet helemaal wat dat inhoudt, maar dat is zeker iets wat je doet als je net veel plezier hebt gehad!!!

Geen opmerkingen: