Foto genomen op 5 maart 2009

vrijdag 17 oktober 2008

In het bos



Vanmorgen ben ik samen met mijn baas en Esther naar het bos geweest!!!

En zoals je op de foto kunt zien, ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Het was wel vermoeiend... Ik moest kijken welke weg we zouden nemen, in de gaten houden of ze me wel bij konden benen, onderweg natuurlijk ook nog even kijken wie er allemaal voor mij op die plek geweest waren, en dan nog ontmoetingen met andere vier en tweevoeters, pfff, ik heb vanmiddag dus ook heerlijk liggen slapen!

Halverwege en aan het einde van de wandeling had de baas nog het idee om even te oefenen met lopen aan een slappe lijn... Dit had ik snel door en heb haar laten zien dat ik dat goed kan, ook daar! Ik bleef zelfs netjes mee lopen terwijl er een paard langskwam! Ik vond zo'n grote viervoeter wel stinken! (En eerlijk gezegd wel erg hoog.) Maar ik liet me er niet door afleiden en ik hoorde dat mijn baas ontzettend trots op me was! Joeppie!

Gaan de vrouwtjes vast nog wel vaker doen... (Hoop ik in ieder geval wel!)

Geen opmerkingen: