Foto genomen op 5 maart 2009

maandag 26 oktober 2009

Vrouwtje ziek, ikke circusartiest...

Omdat het vrouwtje een beetje ziek is, en lekker buiten wandelen er even niet in zit, dacht ze dat ik het wel leuk zou vinden om wat kunstjes te leren. Gek vrouwtje toch!

Zo heb ik gisteren geleerd om the 'high five' te geven. Dat wil zeggen dat het vrouwtje haar handpalm ter hoogte van mijn hoofd houdt of iets lager en ik die dan aantik met mijn voetzooltje. (Terwijl de andere poot op de grond blijft staan) Ik kan het zelfs links en rechts. Vanmorgen heeft ze me dat verschil even uitgelegd en dat snap ik nu ook helemaal! Dus als zij haar linkerhandpalm laat zien dan tik ik er tegenaan met mijn rechtervoetzooltje als zij haar rechterhandpalm laat zien dan tik ik er tegenaan met mijn linkervoetzooltje. Weet niet zo goed wat het nut van dit alles is. Maar het vrouwtje moet er om lachen en vind het leuk dus dan vind ik het ook leuk :) Enne, bezig zijn vind ik altijd leuk!

Ik zal iets bekennen... ik ben nogal rechtspootig... nee dat heeft niets te maken met politieke voorkeur ofzo maar ik gebruik het liefst het eerst mijn rechterpoot en draai het liefst naar rechts. Zo maak ik dus het liefst de twist (een rondje om je as draaien) met de klokmee (dus naar rechts). Nu is ze vanmorgen ook begonnen om me de andere kant op de leren draaien. Ik word er wel een beetje misselijk van hoor al dat gedraai... maar als ze ze nou gaat combineren de ene keer linksom de andere keer rechtsom moet het goedkomen lijkt me of loop je dan gewoon rechtdoor? Nou ja, daar mag mijn vrouwtje over nadenken.

Circusartiest worden is een zware opgave. Maar ik als clown geniet er met volle teugen van. En ik verheug me al op publiek! Een echte circusartiest kan niet zonder nietwaar.

Nou vrouwtje beterschap.

Knuffels Tom

Geen opmerkingen: