Foto genomen op 5 maart 2009

donderdag 5 maart 2009

Ik ben verliefd geworden op een heel mooi meisje.... / I am in love....

Ze heet Luna en is een bruin flatje van nog geen 2 jaar jong!





Hier kun je zien hoe ik haar oor wil wassen. Vind het eigenlijk iets privé, maar ja, baas stond met de camera in haar hand....



Lekker stoeien...



O wat is ze lief hé!





We wisselden het samen liggen af met lekker rennen.



Al vond ik het samen liggen eigenlijk wel het leukst!





Liefde is... samen een kuil opzoeken en er lekker in gaan liggen. Past precies!



Ik zag er daarna even niet meer uit, met al dat zand op mijn kop, je moet wat over hebben hé voor de liefde... Gelukkig vond ze me zonder en met zand ontzettend knap!





Ze moest zelfs hard lachen om mijn grapjes!!!



O Luna, wanneer zou ik je weer zien........

Geen opmerkingen: