Foto genomen op 5 maart 2009

vrijdag 12 juni 2009

Hulphond


Tom is een echte hulphond aan het worden.

Voor ik de deur uitga haalt hij een voor een mijn schoenen en houd ze net zolang vast tot ik ze aanpak! Hier kun je zelf zien hoe Tom een schoen vastheeft.

Nadat ik weer thuis ben doet hij keurig de buitendeur helemaal dicht. En gaat netjes naast me zitten en als ik zijn riem af wil doen gaat hij staan zodat ik er beter bij kan.

Wow Tom!

Misschien kan ik je ook nog leren stofzuigen, dweilen en stoffen :)

Tom is a true helper. He brings me my shoes when we go out for a walk, and when we return he closes the door (with his nose) then he sits by my side and when I want to clip his leash of he stands, so it is easier for me to do that.

Wow Tom! You are a great helper! Maybe I can learn you to vacuum cleaning and mopping too... :)

Geen opmerkingen: