Foto genomen op 5 maart 2009

vrijdag 11 december 2009

Een nieuwe website

Sinds kort ben ik bezig met het bouwen van een eigen website.

Een blog is leuk maar ik vond het niet zo overzichtelijk meer. De leuke, grappige verhalen van Tom werden afgewisseld met verhalen over clickertraining etc.
En het opzoeken van het een of ander was niet zo duidelijk.

Nu ben ik bezig om Tom zijn belevenissen apart onder een kopje te kijgen zodat wie vooral die verhalen wil lezen die makkelijk kan vinden. En wie vooral geïnteresseerd is in clickertraining, of in de opvoeding van Tom, training SHH examen kan dat weer makkelijk vinden.

(Het is de bedoeling om bijna alle verhalen van het blog over te nemen naar de website.)

De site is nog volop in ontwikkeling dus ik hoop dat u / jij wat geduld zult hebben. De verhalen van Tom staan al onder het kopje tom / en dan subkop: belevenissen.

De site is denk ik duidelijk genoeg waar je wat kan vinden. Ik lees je / uw opmerkingen graag!

De site is te vinden via:

http://www.tomendanielle.jouwweb.nl


Hartelijke groet,
Daniëlle

Geen opmerkingen: